Registrace

Do našeho e-shopu se můžete jednoduchým způsobem registrovat. Po zaregistrování dostanete jednodušší přístup k odesílání objednávek prostřednictvím objednávkového systému bez zbytečného vyplňování údajů, které již budete mít uložené. Stačí se pouze přihlásit v pravém horním rohu pomocí Vašeho e-mailu a Vámi zvoleného hesla. Další výhodou je možnost správy uskutečněných objednávek.

Pokud se však registrovat nechcete, nemusíte. Objednávky lze odesílat i jako neregistrovaný uživatel. Vaše fakturační údaje a doručovací adresu vyplníte před odesláním objednávky.

Struktura e-shopu

E-shop je rozdělen na dvě základní kategorie :Náhradní díly a

dále obsahuje také Univerzální díly a doplňky, které nelze přiřadit do ostatních kategorií pro konkrétní vozidla - např.oleje, tmely, maziva, pneumatiky,autobaterie,autodoplňky, autopotahy, autolaky... a td.

Způsob objednávek

Objednávat produkty můžete klasickým způsobem v e-shopu pomocí vyhledání požadovaného zboží, dále vložení vybraného zboží do košíku a následného odeslání objednávky.

Upozornění : U některých ND jako jsou startéry, alternátory, brzdové třmeny, poloosy, řízení - může se jednat o repasované díly proti záloze. O tom, zda se jedná o  repasovaný díl proti záloze a výše zálohy- bude zákazník vždy pře uzavřením kupní smlouvy informován buď telefonicky, nebo emailem. Na lepším zpracování zálohovaných dílů pracujeme .

Našim zákazníkům ovšem nabízíme také možnost vyřízení objednávky telefonicky nebo e-mailem - je nutné si připravit některé detaily o vozu, na který náhradní díly potřebujete (značka, model, typ karoserie, rok výroby, údaje o motoru - objem, výkon, spalované palivo). Poradíme Vám jaký výrobce je pro Váš účel nejvhodnější nebo nabídneme optimální řešení přímo pro Vás.

Pro objednávku dílů nebo jakýkoliv dotaz můžete také použít  některý z  kontaktů ve spodní části webu .

Dodávaní výrobci

Na našem e-shopu prodáváme výrobky různých značek a výrobců. O konkrétním výrobci jste informování přímo u daného vyhledávaného výrobku, pokud zde výrobce není uveden, rádi Vám ho sdělíme emailem  či telefonicky. Obsahuje také vybrané exklusivní značky autodílů, kde výrobce ručí za kvalitu, která je srovnatelná nebo lepší než originál.U některých výrobců např.SKF,INA,FEBI,KRAFT atd. se může vyskytnout v balení výrobek od jiného výrobce. Tyto firmy si nechávají vyrábět některé výrobky u jiných výrobců a pouze je přebalují do svých obalů, avšak ručí za kvalitu svou značkou (nejedná se o nekvalitní náhražku). Na veškeré díly je ze zákona záruka na výrobní vady 24 měsíců (nevztahuje se na vady způsobené špatnou montáží nebo běžným opotřebováním vozu).Rádi bychom Vás upozornili, že Vámi zakoupené výrobky jsou určené k montáži odborným servisem. Dále Vás upozorňujeme, že reklamaci lze uplatnit pouze v případě, že námi dodaný výrobek byl namontován odborným servisem. Ten potvrdí oprávněnost uplatnění reklamace. Děkujeme Vám za Váš nákup.

Dostupnost zboží

Pokud je u zboží uvedena dostupnost „ obvykle do 24 hodin“ znamená to, že by zboží mělo být dostupné v centrálních skladech (jedná se o 95% výrobků). Na aktuální skladovou dostupnost Vámi vybraného zboží se informujte telefonicky, e-mailem.Pokud objednáte zboží v pracovní den do 17,00 hodin , následující pracovní den je z cenrálního skladu u Nás v kamenné prodejně, kde si ho můžete osobně vyzvednout, zboží určené pro přepravu rovněž balíme a odesíláme následující pracovní  den po objednání.Objednávky zaslané po 17, hodině v pracovní den budou vyřizovány o den později. Objednané zboží během víkendu či svátku  bude expedováno nejdříve v úterý.

Originál nebo druhovýroba?

U originálních autodílů si můžete být vždy jisti kvalitou, která odpovídá dané značce automobilu a jeho stavu po uvedení do provozu. Není ovšem pravidlo, že originální díly jsou nejlepší volbou. Skoro vždy existuje alternativa z aftermarketu (druhovýroby), která daleko předčí kvalitu originálů i o několik řádů. Toto se týká především podvozkových dílů - pružin, tlumičů, brzdových kotoučů a destiček.

Dodání objednaného zboží

Objednané zboží je k dispozici na prodejně první pracovní den po objednání- za předpokladu, že byla objednávka uskutečněnna v pracovní den do 17,00 hodin . Pokud jsou náhradní díly posílány kurýrní službou, je dodací doba 2 pracovní dny. Pro zasílání balíků do Česka a Slovenska využíváme primárně služby PPL. Cena PPL  dopravy při platbě předem i na dobírku  je 138,- Kč, Zásilkovna-65,-Kč,, Česká pošta- 105,-Kč  + 39,-Kč dobírka, Běžný balík na Slovensko  300,-Kč + 50,-Kč dobírka. Přeprava autobaterií z důvodu, že toto zboží je zařazeno mezi nebezpečný náklad účtujeme dopravné 300,-Kč a přepravujeme toto výhradně společností FOFR. U balíků na 30 kg, či nadrozměrných balíků se o ceně přepravy informujte na našich telefonních číslech. . Zboží by  k Vám mělo dorazit  první pracovní den od odeslání- dle podmínek přepravní služby . Po dohodě lze odeslat zboží i na Slovensko, či jiného státu , s tim, že cena za dopravu a termín dodání zboží bude upřesněn dle státu, do  kterého se zboží bude přepravovat a velikosti a hmotnosti  zboží.

Upozornění

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení.

Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku.

Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.

Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Vracení zboží

Vrácení nemontovaného a nepoškozeného zboží je možné jen v původním nepoškozeném obalu a to do 14 dnů od obdržení zboží. Obal nesmí být nijak popsán ani polepen etiketami! Proti poškození doporučujeme před posláním ochránit balík strech folií a přiložit vyplněný reklamační protokolu.  uvedeného na Našich stránkách a přiloženého potvrzení z autorizovaného či neautorizovaného servisu , či autodílny.

Upozorňujeme zákazníky, že nelze vracet elektrodíly a elektosoučástky jako jsou čidla, relátka, snímače, lambdy a další  speciální elektrosoučástky a elktronické díly, které nelze nijak proměřit a u kterých by špatnou manipulací a neodborným zapojením mohlo dojít k poškození a znehodnocení. proto doporučujeme před objednáním takového dílu zjistit přsně závadu v autorizovaném či neautorizovaném autoservise, aby jste měli jistottu, zda takový díll objednat.Uvedené elektro a elktronické součástky lze  pak reklamovat na základě neautorizovaného servisu, že uvedený díl je vadný a jeví nějaké závady. V opačném případě nelze  vracet uvedené elektrosoučástky a speciální elektronické autodíly, tak jak je uvedeno v tomto nákupním řádu. Všem Našim zákazníkům nabízíme možnost proměření vozidla v Našem autoservise, kde Vám odborně proměří a zjistí elektrozávadu a doporučí vhodný náhradní díl.více na www.fojtikservis.cz

Pokud bylo zboží z obalu vyjmuto (např. kvůli kontrole, jestli se jedná o správný díl), informujte nás prosím předem.

Vrátit náhradní díly můžete osobně na prodejně, nebo můžete zboží zaslat na adresu prodejny :Autodíly  Fojtík, Ostravská 61, Hlučín ,74801 , zboží nelze zaslat zpět formou dobírky!!!!po obdržení zboží Vám bude částka zaslána zpět na účet, nebo složenkou, případně Vám zboží bude vyměněno za jiný výrobek

Nelze vrátit veškeré elektrické díly a většinu karosářských dílů (vrácení je možné pouze po předchozí domluvě).


Reklamace

Při reklamaci již namontovaných náhradních dílů je nutné vyplnit reklamační protokol (k dispozici na vyžádání). V tomto protokolu se uvádí údaje o vozidle, kam byl díl namontován (včetně stavu ujetých kilometrů před montáží a po demontáži), údaje o servisu nebo certifikované autodílně, kde Vám byl díl na vůz instalován a vlastní důvod reklamace (popis poškození nebo závady). Reklamace trvá 30 dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží.Emailová adresa pro řešení vratek, reklamací a dalších dotazů:fojtikauto@seznam.cz