Jednotka trysky čerpadla BOSCH 0 986 441 561
Sdružená jednotka čerpadlo-tryska (PD) pro koncernové vozy Volkswagen-Audi Group. Jedná se o nejpoužívanější typ trysky pro motory 2,5 TDI PD a 5.0 V10 TDI ve všech výkonových variantách použitých ve VW Transporter/Multivan a Touareg. K tomuto dílu se vztahuje navíc vratná záloha ve výší 1210 Kč včetně DPH. Více o tomto dílu naleznete v popisku níže.
Výměnný díl | |
---|---|
Příprava paliva | Systém čerpadlo-tryska (PDS) |
Sdružená jednotka čerpadlo-tryska PD, BOSCH 0414720210, 0414720260, 0986441561, 0986441511, 07Z130073F
Jedna z nejpoužívanššjích a zároveň velmi poruchová sdružená jednotka čerpadlo-tryska PD BOSCH. Jedná se o repasovaný díl se 100% kvalitou a funkčností. Všechny trysky obsahují kompletně nové vnitřní komponenty a jsou seřízeny a otestovány na kalibrované testovací stolici včetně protokolu s výsledkem. Vnější obal (držák trysky) není nový.
Tuto trysku používají koncernové motory 2.5TDI PD a 50TDI V10 ve vozech VW Transporter/Multivan a VW Touareg ve všech výkonových variantách.
K tomuto dílu se váže vratná záloha ve vyší 1210 Kč na starý kus viz níže.
Všechny trysky dodáváme vakuově balené, tak aby nedošlo ke kontaktu s nečistotami a zároveň kompletně osazeny novými gumovými O-kroužky a spodní meděnou podložkou + novým horním "čuplíkem" pro vahadlo.
Trysky po montáži netřeba kodovat v řídící jednotce motoru, pouze spravně namontovat a seřídit viz níže.
Jak je to s vratnou zálohou?
- K cenně vstřikovače je dále započtena vratná záloha ve výši 1210 Kč včetně DPH. Po výměně trysek zašlete nebo přinesete vaše staré poškozené vstřikovače k nám a my vám do 14 dnů vrátíme vratnou zálohu na váš bankovní účet nebo v hotovosti na prodejně.
- Zároveň z důvodu zákona je zaslán email s dobropisem.
- Ke každému zálohovanému zboží přikládáme "Protokol o zálohovaném dílu" pro urychlení procesu vrácení.
- Trysky musí být kompletní, v nerozebraném stavu a nesmí mít zničený vnější obal nebo prasklý elektromagnet.
POZOR! VŽDY JE NUTNÉ NÁJÍT PŘÍČÍNU POŠKOZENÍ STARÝCH TRYSEK PŘED MONTÁŽÍ NOVÝCH
Proč jsou tyto trysky poruchové?
Nejčastějším důvodem jsou nečistoty, které se do trysek dostanou:
- z nekvalitního paliva (80% příčin)
- uvolněním zajišťovacích šroubů a vymačkáním dosedacích ploch hlavy válců
- použití nekvalitního oleje a opotřebení vačkového hřídele
- špatným seřízením trysek
- vadnou elektrokabeláží v hlavě válců
Z důvodu uznání záruky je nutné před montáží nových trysek zajisti toto opatření: (toto je doporučení z vlastních zkušeností, kdy jsme již opravovali desítky vozů s motory PD a s tímto problémem).
- výměna nejlépe všech trysek najednou nebo důsledné proměření korekcí ostatních vstřikovačů
- zkontrolovat a vyčisti dosedací plochu v hlavě valců (ne šroubovákem, podfouknuté trysky svědčí o špatné montáži, použít nejlépe čistič brzd + vyfoukávácí pistoli).
- zkontrolovat přívodní kanálky pro přívod a odvod nafty, případné proníkání oleje k tryskám
- vyčistit palivový systém - potrubí, tandemové čerpadlo, palivovou nádrž, kanály v hlavě válců
- vyměnit palivový filtr
- o-kroužky před montáži lehce potřít olejem
- nedotýkat se přepadu trysek - laserem vypálené dírky ve spodní části trysky
- správně seřídit trysky po montáži - doporučujeme -180 stupňu !!!
- použít vždy nové zajišťovací šrouby a předepsaný utahovací moment !!! Správný šroub k této trysce naleznete ZDE
- použít olej s normou PD VW 505.01 nebo VW 504.00 /507. 00.
Před objednáním trysek prosím ověřte shodu čísel se starou tryskou nebo uveďte VIN kod do poznámky objednávky pro ověření kompatibility.
Možné záměny (náhrady) čísel a OEM kody výrobce:
0414720210 - 0414720260 - 0986441561 - 0986441511 - 07Z130073F
VW 07Z130073F, 07Z130073FX
V naší nabídce naleznete jen produkty z oficiálních zdrojů v originální kvalitě. Pozor na falzifikáty na Českém trhu. Zárukou je spokojenost a hodnocení zákazníků, stálá kamenná prodejna s historií od roku 1991 a vlastní autoservis, kde tyto produkty také používáme.