Vstřikovač DELPHI R06001D, R03801D, EJBR03801D, EJBR06001D REPASOVANÝ DÍL CITROEN / PEUGEOT
Jedna z nejporuchovějších a zároveň nejprodávanějších vstřikovacích trysek DELPHI pro vozidla koncernu PSA – Peugeot a Citroen. Jedná se o repasovaný díl se 100% kvalitou a funkčností. K tomuto dílu se vztahuje dále vratná záloha na starý díl v hodnotě 1210 Kč. Více o tomto dílu, použití, záruce a doporučení najdete v popisku níže.
Vstřikovač DELPHI R06001D, R03801D, EJBR03801D, EJBR06001D REPASOVANÝ DÍL
Nejpoúživanější a také velmi poruchová vstřikovací tryska systému Common-Rail vozidel značky Peugeot a Citroen. Jedná se o repasovaný díl se 100% kvalitou a funkčností. Vstřikovací tryska má po repasi kompletně nové komponenty (vnitřnosti), mimo vnější obal (držák trysky). Vstřikovací trysky dodáváme vakuově balené, aby nedošlo ke kontaktu s okolními nečistotami a zároveň s protokolem z kalibrované testovací stolice. Každá tryska je zároveň opatřena jedinečným kodem trysky vygenerovaným z testovací stolice pro zádání do řídící jednotky motoru (tzv. kodování trysek), pro správné korekce trysky a odchylky vstřikovaného množství. Tento C2i nebo C3i kod je uveden na protokolu dodávaném s tryskou nebo přímo na nové nálepce na trysce.
POZOR! VŽDY JE NUTNÉ NÁJÍT PŘÍČÍNU POŠKOZENÍ STARÝCH TRYSEK PŘED MONTÁŽÍ NOVÝCH
Proč jsou tyto trysky poruchové?
Nejčastějším důvodem jsou nečistoty, které se do trysek dostanou:
- z nekvalitního paliva
- z vadného vysokotlakého čerpadla (90% příčín).
Z důvodu uznání záruky je nutné před montáží nových trysek zajisti toto opatření: (toto je doporučení z vlastních zkušeností, kdy jsme již opravovali desítky vozů Peugeot a Citroen s tímto problémem).
- kontrola nebo případná repase vysokotlakého čerpadla Common-Rail (nejčastější důvod zničení trysek je uvolnění ocelových špon z poškozeného čerpadla), oprava čerpadla se pohybuje v rozmezí 7 000 - 13 000 Kč bez DPH dle stavu poškození. Čerpadlo výměnným způsobem ihned za cenu 12 500 kč bez DPH jsme schopni také zajistit.
- zkontrolovat a vyčistit palivovou nádrž
- vyčistit RAIL a vedení vysokého tlaku
- vyčistit palivové potrubí vysokotlaké i nízkotlaké části systému
- vyměnit palivový filtr
- nové trysky opatřit novým těsnícím kroužkem
- kodovat správně nové trysky
Jak je to s vratnou zálohou?
- K cenně vstřikovače je dále započtena vratná záloha ve výši 1210 Kč včetně DPH. Po výměně trysek zašlete nebo přinesete vaše staré poškozené vstřikovače k nám a my vám do 14 dnů vrátíme vratnou zálohu na váš bankovní účet nebo v hotovosti na prodejně.
- Zároveň z důvodu zákona je zaslán email s dobropisem.
- Ke každému zálohovanému zboží přikládáme "Protokol o zálohovaném dílu" pro urychlení procesu vrácení.
Možné záměny (náhrady) čísel a OEM kody výrobce:
R06001D, R03801D, EJBR03801D, EJBR06001D,
OE KOD
CITROËN: 198O.S3, 9656389980, 198O.W9, 198O.W6, 1980.W9, 1980.W6, 1980.K3, 198O.K3, 1980.S3
PEUGEOT: 1980.W9, 965638998O, 9656389980, 198O.W9, 198O.W6, 198O.K3, 1980.W6, 1980.S3, 1980.K3, 198O.S3
V naší nabídce naleznete jen produkty z oficiálních zdrojů v originální kvalitě. Pozor na falzifikáty na Českém trhu. Zárukou je spokojenost a hodnocení zákazníků, stálá kamenná prodejna s historií od roku 1991 a vlastní autoservis, kde tyto produkty také používáme.