Převodové oleje
Oleje dle specifikacíFEBI BILSTEIN ,hydraulický minerální olej
GM - 75W85 GL4 GM 1940182, 1l, převodový olej OPEL
Originální převodový olej výrobce General Motors, vhodný do většiny manuálních převodovek automobilů výrobce Opel, Chevrolet a Saab. Speciálně vyvinut tak, aby usnadnil snadné řazení a perfektní ochranu převodným ústrojím ve vozech koncernu GM. Lze také použít do ostatních manuálních převodovek a soukolí vyžadující specifikaci SAE 75W85 GL4. Více o použití a specifikacích naleznete níže.
ELF Elfmatic G3, 1L, převodový olej ATF
Převodový olej ELF Elfmatic G3 typu ATF je převodový olej, červené barvy vhodný pro klasické automatické převodovky a také jako náplň posilovače řízení vyžadující specifikaci ATF Dexron III. Zajišťuje bezproblémový hydraulický přenos a tím spolehlivé řazení a přenos hydraulické síly na dané komponenty (spojky, brzdy, CVT ustrojí a další…). Jedná se rovněž o originální náplň pro vozy značky Renault a Dacia. Více o specifikacích naleznete v popisku níže.
ELF Elfmatic G3, 5L, převodový olej
Převodový olej ELF Elfmatic G3 typu ATF je převodový olej, červené barvy vhodný pro klasické automatické převodovky a také jako náplň posilovače řízení vyžadující specifikaci ATF Dexron III. Zajišťuje bezproblémový hydraulický přenos a tím spolehlivé řazení a přenos hydraulické síly na dané komponenty (spojky, brzdy, CVT ustrojí a další…). Jedná se rovněž o originální náplň pro vozy značky Renault a Dacia. Více o specifikacích naleznete v popisku níže.
ELF Renaultmatic D3 Syn, 1L, převodový olej DP0 RENAULT
ELF Renaultmatic D3 SYN je speciální syntetický olej vyvinutý pro automatické převodovky vozů Renault a Dacia a vozy využívajíci technologii převodovek Renault. Jedná se o jedinou schválenou kapalinu automobilkou Renault pro převodovky typu DP0, dále pak lze použít ve všech posilovačích řízení osobních vozidel RENAULT. Více o produktu naleznete v popisku níže.
TOTAL Fluidmatic ATX, 1L, převodový olej
Převodový olej , balení 1 litr,
Specifikace: Peugeot & Citroën PSA S71 2102; BMW 23-3.0 a 24-3.0; MAN 339 V1 a Z1; Voith H55.6335; MB-Approval 236.6; ZF TE-ML 03D, 04D, 09, 11A, 14A, 17C; Ford Mercon, Dexron II D
MOTUL GEAR 300 75W-90, 1 l, převodový olej PŘEVODOVÝ OLEJ
Stoprocentní syntetický olej do mechanické převodovky a diferenciálů závodních vozů s vysokým výkonem, ale nejen do nich. Je také vhodný pro běžné použití. Velmi dobře redukuje tření, čímž je šetrný k převodovému ústrojí. Olej je stabilní i při vysokých teplotách.
ELF Tranself TYPE B 80W90, 1L,převodový olej GL5
Převodový olej Elf Tranself Typ B 80W90 GL5 je vhodný pro silně zatížené převodové mechanismy vozidel vyžadující specifikaci úrovně API GL-5, je převážně určen soukolím diferenciálů a rozvodovek lehkých užitkových a nákladních vozidel, případně vozidel s pohonem zadní nápravy. Lze použít i pro mechanické převodovky vyžadující specifikace oleje uvedeny níže.
DEXOLL PP GL-4 80W 1L, převodový olej
Celoroční olej na mazání mechanických převodovek a rozvodovek
Dexoll PP GL-4 80W
DEXOLL PP GL-4 90W 1L,převodový olej
Celoroční olej na mazání mechanických převodovek a rozvodovek
PP 90W SAE 90 W API GL-4
FANFARO - OLEJ PŘEVODOVÝ 75W80 MAX 7 GL4/GL5 1 L
Převodový olej FANFARO 75W-80 MAX 7 1L 8710
Syntetický převodový olej nové generace pro mechanické pětistupňové a šestistupňové převodovky, pro automobily od BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda, ZF atd.
MANNOL převodový olej , MTF-4 75W-80 1 l
Je syntetický převodový olej nové generace pro 5ti a 6ti stupňové převodovky, značek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda a ZF
API GL-4
LIQUI MOLY 2655 TDL SAE 75W90 GL4/GL5, převodový olej
Polosyntetický hypoidní převodový olej s extrémně vysokým výkonem.
LIQUI MOLY 4434 SAE 75W90 GL4+/GL4/GL5, převodový olej
Vysoce výkonný plně syntetický převodový olej se širokým rozsahem viskozity pro moderní manuální převodovky osobních vozidel a převodovky Transaxle (nápravy zahrnující převodovku, spojku a diferenciál)
CHEMPIOIL Syncro GLV 75W90 1L API GL4/GL5, převodový olej
CHEMPIOIL Syncro GLV je syntetický převodový olej s extrémními tlakovými vlastnostmi, speciálně složený pro zabránění koroze na slitinách mědi. Používá se v moderních převodovkách a některých zadních nápravách, zejména tam, kde se při používání silnějších olejů vyskytnou problémy s řaděním.