PEUGEOT, CITROEN
Originální náhradní dílySpona EGR ventilu, originální díl Peugeot, Citroen 16283J
Modifikovaná spona EGR trubky pro vozy nejen koncernu PSA. Díky šroubku namísto zaháknutí vydrží více pokusu použití. Jedná se o originální díl Peugeot/Citroen.
List stěrače BOSCH 3 397 004 632
- Osvědčená kvalita Aerotwin je srovnatelná s originální výbavou
- Nejvyšší kvalita stírání
Úspěch systému Aerotwin je založen především na užitných vlastnostech. Místo třmenového systému s kloubovými částmi se nový bezkloubový stírač skládá z jednodílného pryžového profilu s integrovaným spoilerem. Dvě pružné lišty rozdělují přítlačný tlak rovnoměrně po celé délce stírátka. Tím se zvyšuje účinek stírání při vyšších rychlostech jízdy. V porovnání s třmenovým systémem má systém Aerotwin pouze poloviční výšku. Plochá konstrukce zlepšuje aerodynamiku stírátka a výrazně snižuje aerodynamický hluk. Kromě toho nový systém méně ovlivňuje výhled z vozidla během stírání. Plochá raménka stěračů jsou navíc v klidové poloze skryta za kapotou motoru.
List stěrače BOSCH 3 397 118 908
- Osvědčená kvalita Aerotwin je srovnatelná s originální výbavou
- Nejvyšší kvalita stírání
Úspěch systému Aerotwin je založen především na užitných vlastnostech. Místo třmenového systému s kloubovými částmi se nový bezkloubový stírač skládá z jednodílného pryžového profilu s integrovaným spoilerem. Dvě pružné lišty rozdělují přítlačný tlak rovnoměrně po celé délce stírátka. Tím se zvyšuje účinek stírání při vyšších rychlostech jízdy. V porovnání s třmenovým systémem má systém Aerotwin pouze poloviční výšku. Plochá konstrukce zlepšuje aerodynamiku stírátka a výrazně snižuje aerodynamický hluk. Kromě toho nový systém méně ovlivňuje výhled z vozidla během stírání. Plochá raménka stěračů jsou navíc v klidové poloze skryta za kapotou motoru.
List stěrače BOSCH 3 397 118 977
- Osvědčená kvalita Aerotwin je srovnatelná s originální výbavou
- Nejvyšší kvalita stírání
Úspěch systému Aerotwin je založen především na užitných vlastnostech. Místo třmenového systému s kloubovými částmi se nový bezkloubový stírač skládá z jednodílného pryžového profilu s integrovaným spoilerem. Dvě pružné lišty rozdělují přítlačný tlak rovnoměrně po celé délce stírátka. Tím se zvyšuje účinek stírání při vyšších rychlostech jízdy. V porovnání s třmenovým systémem má systém Aerotwin pouze poloviční výšku. Plochá konstrukce zlepšuje aerodynamiku stírátka a výrazně snižuje aerodynamický hluk. Kromě toho nový systém méně ovlivňuje výhled z vozidla během stírání. Plochá raménka stěračů jsou navíc v klidové poloze skryta za kapotou motoru.